English Magyar WAI

Hírek

Mit tehet a fogyasztó, ha azzal gyanúsítják, hogy hozzányúlt a mérőórához?

2018-04-24 13:08:53

Legyen szó akár a földgáz- vagy villamosenergia szolgáltatásról, mindkét esetben több békéltető testületi ügy mutatja a fogyasztók rendszeres kifogásait. Egyértelműen vitatják azt, hogy hozzányúltak az órához és nem értenek egyet a kiszabott nagy összegű kötbérrel. Mit tehetnek ilyenkor a fogyasztók?

V. Országos Fogyasztóvédelmi Sulitábor – játszva váltak tudatos fogyasztóvá a diákok és tanáraik

2018-04-24 12:55:28

2018. április 23-24-én került sor az V. Országos Fogyasztóvédelmi Sulitábor megtartására Zánkán, az Erzsébet Üdülőközpontban, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium támogatásával. Legnagyobb örömünkre a táborozókat jó idő fogadta, ami módot adott a már szokásos Balaton parti sétához, amelyet játékos fogyasztóvédelmi vetélkedők, activity, keresztrejtvény és totó követtek. Természetesen nem maradhatott el az alapvető fogyasztóvédelmi jogokról szóló, komolyabb hangvételű előadás sem.

Tizennégy napon belül visszaküldené a hibás terméket? Nem mindegy, mit ír a webáruháznak!

2018-04-19 17:41:08

A fogyasztó interneten rendelt meg egy laptopot 140.000 Ft-ért, de miután bekapcsolta, látta, hogy az rosszul jeleníti meg a karaktereket és a színeket. Visszaküldte ezért azt a rákövetkező héten és levelében mindössze annyit írt, hogy a termék hibás. Később szembesült csak azzal, hogy hiába a pénzt szerette volna visszakapni, a webáruház csupán javítani vagy cserélni volt hajlandó a terméket.